Suntem încântați să vă urăm bun venit pe site-ul web ENZO NORI (denumit în continuare „Site-ul”). Acesta este magazinul online oficial al mărcii ENZO NORI pentru Europa.
Dorim să vă rugăm să vă acordați timp pentru a citi cu atenție acești termeni. Dacă nu se specifică altfel în mod inutil în conținutul Site-ului, relația dintre ENZO NORI și utilizatorii săi este acoperită exclusiv de acești termeni. Având în vedere acest lucru, presupunem că Utilizatorul le-a citit și acceptat. Având în vedere cele de mai sus, în cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni în întregime, regretăm să vă cerem să nu utilizați acest Site.
Când achiziționați produse sau utilizați anumite servicii de pe acest site, este posibil să primiți orientări și reglementări suplimentare care se aplică acelor servicii și produse. Orientările și reglementările menționate mai sus trebuie să fie înțelese prin referință, deoarece sunt cuprinse în acești termeni și condiții și se aplică utilizarea dvs. a Site-ului.
Putem modifica din când în când termenii prin postare pe această pagină. Dacă utilizați Site-ul după ce o astfel de modificare este publicată, se va considera că acceptați acești termeni modificați.
Folosim datele dumneavoastră personale numai în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate și, în acest sens, vă rugăm să citiți Politica noastră de confidențialitate care vi se aplică.
Vă rugăm să vă familiarizați cu definițiile utilizate în acești Termeni, pe care le veți găsi mai jos.
Site: o rețea de pagini de Internet care partajează un nume de domeniu
Magazin online: magazin electronic marca ENZO NORI
Magazin electronic: un site web prin care produsele sunt vândute prin intermediul unui contract la distanță și care are funcționalitate integrată de a selecta, a include și a exclude produselor dintr-un coș de cumpărături, de introducere a informațiilor despre cumpărător, adresa de livrare și de selectare metoda de plată.
Utilizator: o persoană care introduce adresa acestei pagini sau o vizitează prin intermediul unui link și o folosește în scop informativ sau pentru a plasa o comandă
ENZO NORI: Denumirea companiei, sediul social și numărul registrului comercial. În ceea ce privește drepturile de proprietate intelectuală, ENZO NORI înseamnă Numele companiei, sediul social și numărul registrului comerțului.
Condiții: acești termeni și orice completări sau actualizări ale acestora.
Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor plasate prin intermediul magazinului nostru online de către consumatori și antreprenori. Livrările, performanțele și ofertele noastre se fac doar pe baza acestor condiții de afaceri precum și a prevederilor legale. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta cereri de comandă.
Un utilizator este orice persoana fizica care încheie o tranzacție juridica in scopuri care ii satisfac nevoile personale, fara un scop comercial. Antreprenor este o persoană fizică, juridică sau o societate juridică care, la încheierea unei tranzacții juridice, acționează în exercitarea activității sale comerciale sau profesionale.
În ceea ce privește antreprenorii, acești termeni se aplică și viitoarelor relații de afaceri fără a fi nevoie să se mai refere la ei. Dacă antreprenorul folosește condiții generale contradictorii sau suplimentare, valabilitatea acestora este respinsă; ele devin parte a contractului numai dacă am fost de acord în mod expres cu acest lucru.
Oferim informațiile utilizatorului într-o manieră compatibilă cu mijloacele de comunicare la distanță utilizate, într-un limbaj clar și ușor de înțeles.
Site-ul web precizează în mod clar și lizibil termenii comenzii de achiziție, dacă există restricții de livrare și ce metode de plată sunt acceptate.
Contractul de vânzare este încheiat cu New West Trading OOD (denumită în continuare „NWT”). Sediu central în Bulgaria: Sofia 1750, cartier Polygona, bloc 2, intrare A, birou 10. Număr de identificare: 206699573; Director general: Petar Zhurebanov; Disponibil: luni - vineri de la 10:00 la 17:00 Tel. : +359 89 670 27 95; E-mail: office@enzonori.com.
Prezentarea produselor în magazinul online nu este o ofertă obligatorie din punct de vedere legal, ci un catalog online neobligatoriu. Puteți plasa inițial produsele noastre în coșul de cumpărături virtual fără obligații și puteți corecta intrările în orice moment înainte de a trimite comanda dvs., utilizând informațiile furnizate în procesul de comandă, precum și instrumentele de plată explicate. Când faceți clic pe butonul de comandă, plasați o comandă obligatorie din punct de vedere legal pentru bunurile din coșul de cumpărături. Primirea comenzii este confirmată prin e-mail automat imediat după trimiterea comenzii și nu constituie încă acceptarea contractului. Putem accepta comanda dumneavoastră trimițând o confirmare separată a comenzii în termen de cinci zile folosind una dintre următoarele alternative:
Dacă sunt prezente mai multe dintre alternativele menționate anterior, contractul se încheie în momentul în care apare prima una dintre alternativele menționate anterior. Perioada de acceptare a comenzii începe în ziua după trimiterea comenzii de către client și se termină la a cincea zi după trimiterea comenzii de către client. În cazul în care vânzătorul nu acceptă comanda clientului în termenul menționat mai sus, se consideră o respingere a comenzii, în urma căreia clientul nu mai este obligat din punct de vedere juridic de comandă.
În cazul în care nu putem livra un produs către dvs., de exemplu, deoarece produsul respectiv nu este disponibil sau nu mai este disponibil, sau pentru că nu putem îndeplini data de livrare solicitată de dvs., sau din cauza unei erori de preț pe site-ul nostru web, vă vom informa despre acest lucru prin e-mail și nu vom procesa partea din comanda dumneavoastră, care se referă la acel produs. Dacă ați plătit deja pentru produs, vă vom rambursa întreaga sumă, inclusiv costurile de transport, cât mai curând posibil. Dacă doar o parte din comandă dumneavoastră este disponibilă, vom livra doar produsele care sunt în stoc și vom anula produsele care nu sunt disponibile.
Toate prețurile indicate pe Site includ TVA (inclusiv prețurile de livrare). Toate prețurile sunt prețuri finale în euro. Prețurile sunt valabile la momentul achiziției. Data de valabilitate a ofertelor noastre speciale este afișată se site. Puteți specifica tipul de plată (plată în avans, card de credit) în modulul de finalizare a comenzii, cand finalizați comanda. Prețul de achiziție se plătește imediat și fără întârziere. Următoarele metode de plată sunt de obicei disponibile în magazinul nostru:
Card de credit / card de debit - Când trimiteți comanda, ne furnizați și detaliile cardului dvs. de credit. După identificarea dvs. ca deținător de card legitim, vom cere companiei dvs. de card de credit să inițieze tranzacția de plată imediat după plasarea comenzii. Tranzacția de plată este procesată automat de către compania cardului de credit și cardul dvs. va fi debitat.
Ne rezervăm dreptul de a exclude anumite metode de plată.
Plățile sunt datorate doar după ce confirmarea comenzii dvs. este trimisă prin e-mail. În cazul plății cu cardul de credit, suma va fi încasată la expedierea bunurilor.
Când comandați în magazinul nostru online, contractul se încheie cu: New West Trading OOD; Cartier poligon, bloc 2, intrare A, birou 10, Sofia 1750, Bulgaria; Număr de identificare: 206699573; Disponibil: luni - vineri de la 10:00 la 17:00 Tel. : +359 89 670 27 95; E-mail: office@enzonori.com
Procesarea cardului de debit și credit se face de Stripe.com (denumit în continuare „Stripe” pe scurt). Stripe este licențiat de FCA ca instituție de monedă electronică care oferă conturi de comerciant, servicii de plată în bani electronici și acționează ca un controlor de date pentru orice servicii de plată pe care vi le oferă, dacă utilizați Stripe dintr-o țară SEE.
Enzo Nori este o marcă înregistrată în Uniunea Europeană. Logo-ul Enzo Nori este o marcă comercială protejată prin drepturi de autor.
Salvăm comanda dumneavoastră și datele introduse pentru aceasta. Vă vom retrimite toate detaliile comenzii prin e-mail. Aveți, de asemenea, opțiunea de a imprima atât comanda, cât și termenii și condițiile înainte de a ne trimite comanda. Prin contul dvs. de client, puteți accesa oricând comenzile pe care le-ați plasat.
Utilizatorul are dreptul de a refuza produsele noastre. Aveți dreptul de a termina acest contract în termen de 30 de zile, fără sa ne oferi niciun motiv.
Perioada de anulare este de 30 zile din ziua în care dvs. sau un terț indicat de dvs., altul decât transportatorul, a primit ultimele bunuri.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne contactați prin poștă, telefon sau e-mail și să precizați clar decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Puteți efectua cea mai simplă și mai rapidă corespondență cu noi, scriindu-ne pe e-mailul nostru.
Utilizatorul trebuie să informeze comerciantul, înainte de expirarea perioadei de anulare, de decizia sa de a rezilia contractul. În acest sens, utilizatorul poate:
Puteți folosi formularul de descărcare atașat pentru aceasta, dar nu este obligatoriu.
Pentru a respecta termenul limită de anulare, este suficient să trimiteți notificarea de anulare înainte de expirarea termenului de anulare.
Se consideră că utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere în perioada de retragere dacă notificarea de exercitare a dreptului de retragere este transmisă de către utilizator înainte de expirarea acestei perioade.
Sarcina dovedirii exercitării dreptului de retragere în conformitate cu prezentul articol va fi suportată de utilizator.
Dacă anulați acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția oricăror costuri suplimentare care decurg din alegerea unui alt tip de livrare decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi). Termenul limită pentru rambursarea plăților este 30 de zile de la ziua în care primim notificarea cu privire la dorința dumneavoastră de a rezilia acest contract.
Suportăm costurile de returnare a mărfurilor, de la o sumă de factură de peste 40€ și numai dacă returnați mărfurile din Germania sau Austria.
Suportați costurile directe de returnare a mărfurilor dacă valoarea facturii este mai mică de 40 EUR sau dacă returnați bunurile dintr-o altă țară decât Germania sau Austria.
Pentru a vă rambursa plățile, folosim aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sa convenit în mod exclusiv cu dvs. În niciun caz nu veți fi taxat pentru o rambursare. Putem refuza rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când ați furnizat dovada că ați trimis bunurile înapoi.
Trebuie să ne returnați sau să ne predați bunurile imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 30 de zile de la ziua în care ne informați despre dorința dumneavoastră de a rezilia acest contract. Termenul limită este respectat dacă trimiteți mărfurile înainte de expirarea perioadei de 30 de zile. NU suportăm costurile directe ale returnării bunurilor. Sunteți obligat să plătiți în cazul pierderii valorii bunurilor, dar numai dacă această pierdere de valoare se datorează manipulării bunurilor, care nu este necesară pentru verificarea naturii, proprietăților și funcționalității bunurilor.
Vă rugăm să aveți grijă de bunuri și să evitați deteriorarea și poluarea bunurilor. Vă rugăm să ne trimiteți mărfurile înapoi în ambalajul original cu toate accesoriile și toate componentele ambalajului. Dacă este necesar, folosiți ambalaj exterior de protecție. Dacă nu mai aveți ambalajul original, vă rugăm să utilizați un ambalaj corespunzător pentru a asigura o protecție adecvată împotriva deteriorărilor din expediere.
Vă rugăm să NU ne trimiteți mărfurile înapoi fără a plăti pentru transportul lor.
Vă rugăm să rețineți că numerele 1-2 menționate mai sus nu reprezintă o condiție prealabilă pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere.
(Dacă doriți să anulați contractul, vă rugăm să completați acest formular și să-l trimiteți înapoi)
Către New West Trading OOD, districtul Poligona, clădirea 2, intrarea A, biroul 10, Sofia 1750, Bulgaria; Telefon: +359896702795; E-mail: office@enzonori.com
Eu/noi (*) prin prezenta anulez/anulez contractul încheiat de mine/noi (*) pentru achiziționarea următoarelor bunuri (*)/
- Comandat pe (*)/Primit pe (*)
- Numele utilizatorului(i)
- adresa utilizatorului(i)
- Data
(*) Nu se aplică / Vă rugăm să bifați ceea ce nu este aplicabil
Comerciantul trimite produsele către client, iar riscul pierderii sau deteriorării produselor se transferă către client in momentul in care acesta sau un terț indicat de client si altul decât transportatorul, intra in posesia produselor.
Politica noastră de confidențialitate este în conformitate cu legislația europeană, în special cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal și cu GDPR.
Fără acordul dumneavoastră expres, datele necesare pentru procesarea comenzii vor fi stocate și utilizate doar pentru procesarea comenzii dumneavoastră. Daca este necesar, datele vor fi furnizate numai contractorilor însărcinați să vă îndeplinească comanda (de exemplu, casele de credit, DPD). Toate datele personale sunt, desigur, tratate confidențial.
Comanda dumneavoastră va fi stocată în sistemul nostru. În cazul în care pierdeți documente legate de comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați scriind pe adresa noastră de e-mail. Vă vom trimite cu plăcere o copie a comenzii dvs. Pentru mai multe informații despre modul în care procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să citiți Politica noastră de confidențialitate.
Momentan putem livra doar în următoarele 23 de țări ale Uniunii Europene. Pentru multe țări din Uniunea Europeană, există taxe de transport suplimentare, pe care le veți vedea pe pagina produsului când selectați țara în care doriți să expediați. Vă rugăm să vă familiarizați cu prețurile noastre pentru livrarea în diferitele țări din UE:
În cazul în care unul sau mai multe produse din comanda clientului nu sunt disponibile, ne rezervăm dreptul de a refuza comanda clientului. În acest caz, clientul va fi informat imediat că produsul comandat nu este disponibil. Drepturile legale ale clientului rămân neafectate. Prețul de achiziție deja plătit va fi rambursat imediat.
Taxele de transport în străinătate sunt afișate în modulul de finalizare a comenzii.
Termenul de livrare standard este 3 - 7 zile lucrătoare.
Zilele lucrătoare sunt toate zilele, cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică și sărbători legale în diferite țări. Dacă apare o întârziere, veți fi informat imediat. Livrarea nu poate fi mai rapidă de 3 zile lucrătoare și nu putem face niciun fel de livrare expresă.
Contractul este obligatoriu din punct de vedere juridic la livrarea produselor. Vă vom trimite un e-mail de confirmare în avans pentru a vă informa despre detaliile contractului.
Nu livrăm în țări care nu sunt membre ale Uniunii Europene.
Dacă mărfurile sunt livrate cu daune evidente de transport, vă rugăm să vă plângeți de astfel de erori furnizorului cât mai curând posibil și să ne contactați imediat. Dacă nu depuneți o plângere sau nu ne contactați, nu există consecințe pentru pretențiile dvs. legale și pentru executarea acestora, în special pentru drepturile dvs. de garanție. reclamația dvs., totuși, ne ajută să facem propriile pretenții împotriva transportatorului sau a asigurării de transport.
Bunurile rămân proprietatea noastră până la achitarea integrală a sumelor datorate.
Garanție legală: Utilizatorii au dreptul la o garanție legală. Aceasta acoperă neconformitatea mărfurilor în timpul livrării. Vânzătorul se obligă să înlocuiască sau să repare bunurile (sau piesele aferente) în cauză în mod gratuit. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui articolul în cazul în care costurile de reparație sunt disproporționate sau în cazul în care repararea nu este posibilă. Este la latitudinea utilizatorului să dovedească că defectele descoperite după o perioadă de 6 luni de la livrare erau deja prezente la momentul livrării. Termenul de prescripție a acțiunii în justiție pentru vicii este de 2 ani.
Garanție suplimentară: ENZO NORI vă oferă o garanție suplimentară pentru anumite produse. Vă rugăm să consultați cardul de garanție și/sau site-ul nostru web pentru detalii cu privire la această garanție.
Toate produsele ENZO NORI sunt testate riguros pentru a vă asigura că produsele de călătorie în care aveți încredere îndeplinesc cele mai înalte standarde. Dacă apare o problemă cu un produs ENZO NORI („Produsul”) cauzată de defecte de fabricație ale materialelor și de manoperă, ENZO NORI, la alegerea sa, va repara sau înlocui produsul în condițiile de garanție stabilite aici. Garanția oferită aici se aplică numai cumpărătorului sau destinatarului inițial al produsului. Durata garanției este indicată pe cardul de garanție din produs și/sau în lista cu caracteristicile produsului de pe site-ul nostru.
Componentele electrice și electronice, precum și conexiunile, cablurile, adaptoarele și bateriile sunt excluse din garanție. Garanțiile descrise aici se aplică numai defectelor de fabricație și nu acoperă daunele cauzate de utilizare greșită, îngrijire necorespunzătoare, accidente, abraziune, expunere la temperaturi extreme, solvenți, acizi, apă, uzură normală sau manipulare greșită de către transportator (de exemplu, de către companiile aeriene ). De asemenea, sunt excluse daunele cosmetice precum zgârieturi, lovituri, pete, modificări de culoare sau alte modificări nefuncționale ale aspectului produsului. Dacă produsul dumneavoastră a fost deteriorat în timpul transportului, depuneți o reclamație la compania de transport la destinație, dacă este posibil, înainte de vămuirea.
Deși orice companie vă poate repara produsul în afara perioadei de garanție, ENZO NORI solicită ca reparațiile în garanție să fie efectuate numai la un centru de service ENZO NORI aprobat („Centrul de service”). Întreținerea sau reparația efectuată necorespunzător va anula această garanție. Pentru a găsi unul dintre centrele de service din întreaga lume, faceți clic AICI. Această garanție se aplică numai la centrele noastre de service. Cu toate acestea, va trebui sa suportați și toate costurile pentru expedierea produsului către un astfel de centru de service, inclusiv ambalare, transport și taxele aplicabile.
Pentru service în garanție la un centru de service, aveți nevoie de fișa de garanție completată corect sau de chitanța originală. Centrul de service va verifica dacă problema este acoperită de garanția ENZO NORI sau nu. Dacă garanția este valabilă, veți fi informat dacă produsul va fi reparat sau înlocuit. Orice astfel de reparație sau înlocuire va fi pe cheltuiala ENZO NORI, inclusiv toate costurile suportate pentru expedierea înapoi către dumneavoastră a produsului reparat sau înlocuit. În cazul în care produsul trebuie înlocuit și produsul nu mai este disponibil, ENZO NORI va înlocui produsul cu un alt produs de aceeași valoare.
Sunt excluse în mod expres daunele incidentale și consecutive. Costurile pentru daunele rezultate din munca efectuată sau reparații de oricine altcineva, decât un centru de service nu sunt acoperite de această garanție. Garanția oferită în acest document este limitată la valoarea produsului. Specificațiile de producție pot fi modificate fără notificare. Încuietorile produselor noastre sunt destinate doar să prevină deschiderea accidentală și nu previne neapărat furtul produsului sau a conținutului acestuia, spargerea sau pătrunderea personalului de zbor sau aeroport sau a agențiilor guvernamentale. Vă rugăm să verificați produsul imediat ce o terță parte a avut acces la el.
Garanția noastră are scopul de a vă oferi drepturi legale specifice. În plus față de drepturile descrise aici, este posibil să aveți și alte drepturi care variază de la stat la stat în ceea ce privește excluderea sau aplicarea garanțiilor implicite, daune accidentale și consecutive și reparații și înlocuiri. În consecință, limitările sau excluderile conținute în mod expres în această garanție s-ar putea să nu vi se aplice.
Facem eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a menține site-ul web fără erori. Încercăm, de asemenea, să protejăm site-ul web de virușii informatici și de alte software-uri rău intenționate. Având în vedere natura acestor amenințări și a internetului, sunteți responsabil pentru luarea măsurilor și măsurilor de precauție necesare pentru a vă proteja computerul și sistemul, deoarece utilizarea de către dvs. a site-ului web și a informațiilor din acesta este în întregime pe propriul risc.
Nu suntem responsabili pentru utilizarea sau incapacitatea de a folosi:
În măsura maximă permisă de lege, nu vom fi răspunzători pentru (1) pierderi care nu sunt cauzate de o încălcare din partea noastră sau (2) pierderi (de afaceri) (inclusiv pierderi de profit, timp, venituri și date), sau (3) pierderi indirecte sau consecutive care nu erau previzibile de către dvs. sau de noi atunci când ați început să utilizați site-ul web.
Răspunderea noastră totală în legătură cu contractul de vânzare nu va depăși prețul de achiziție al produselor relevante. Acești termeni nu vă afectează drepturile legale.
Limbile disponibile pentru încheierea contractului sunt germana și engleza.
Salvăm textul contractului și vă trimitem detaliile comenzii și termenii și condițiile noastre prin e-mail.
Legea Republicii Bulgaria se aplică tuturor raporturilor juridice dintre părțile la contractele încheiate pe Site, cu excepția legilor privind achiziționarea internațională de bunuri mobile. În ceea ce privește utilizatorii, această lege se aplică numai în măsura în care protecția oferită de dispozițiile imperative ale legii țării în care utilizatorul își are reședința obișnuită nu este retrasă.
În cazul în care clientul acționează ca comerciant, entitate juridică de drept public sau fond special de drept public cu sediul central pe teritoriul Republicii Bulgaria, locul exclusiv de jurisdicție pentru toate litigiile care decurg din acest contract este locația vânzătorului. În cazul în care clientul are sediul în afara teritoriului Republicii Bulgaria, sediul vânzătorului este locul de jurisdicție exclusiv pentru toate litigiile care decurg din acest contract, dacă contractul sau pretențiile din contract pot fi atribuite la activitățile profesionale sau comerciale a clientului. In cazurile de mai sus insa, vânzătorul are întotdeauna dreptul sa sune/contacteze instanța de judecata de la locul clientului.
În caz de forță majoră, suntem scutiți de răspunderea pentru neexecutarea totală sau parțială, inclusiv pentru întârzierea livrării.
Utilizarea informațiilor conținute pe site-ul nostru în scopuri comerciale sub orice formă este strict interzisă.
Este permisă utilizarea conținutului site-ului web în scopuri personale, necomerciale.
Mesajele comerciale de pe site-ul nostru web sunt clar identificabile ca atare. Ofertele promoționale precum reducerile de preț, bonusurile și cadourile sunt clar identificabile ca atare, iar condițiile care trebuie îndeplinite pentru a fi utilizate sunt ușor disponibile, prezentate corect și fără ambiguitate.
Ne asigurăm că atunci când trimitem e-mailuri comerciale nesolicitate, verificăm mai întâi registrele de renunțare în care utilizatorii se înregistrează și își exprimă reticența de a primi astfel de mesaje comerciale.
Dacă aveți întrebări sau probleme tehnice cu privire la accesarea informațiilor de pe site-ul nostru, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa: support@enzonori.com.
Din 15 februarie 2016, Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru le permite utilizatorilor să rezolve disputele legate de comanda lor online fără intervenția unei instanțe. Platforma de soluționare a litigiilor poate fi accesată prin linkul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Dacă una sau mai multe prevederi ale acestor termeni și condiții sunt ineficiente, restul contractului va rămâne în vigoare. In cazul in care prevederile sunt ineficiente, conținutul contractului se bazează pe prevederile statutare.